Vragen over bestellen, logo aanleveren en betalen

Wij zetten de antwoorden graag op een rijtje

 
Wat is mijn prijs?
Kies de (bedrukkings-)opties en bereken jouw prijs. De genoemde prijs is all-in (product, bedrukking, levering) en je ziet zowel de totaalprijs exclusief en inclusief 21% btw.

De prijs is anders dan ik had verwacht. Hoe kan dit?
De prijzen op de categoriepagina zijn inclusief één kleur bedrukking. Wanneer je voor een andere druktechniek kiest (bijvoorbeeld graveren) of voor meerdere drukkleuren kan de prijs veranderen.


Logo aanleveren
Om te zorgen voor een perfecte afdruk van j
e logo, tekst of ontwerp op de gekozen producten is het belangrijk dat je het logo en eventueel lettertype (compleet font) in gevectoriseerd EPS of AI bestand aanlevert. Tevens zien wij graag een vermelding van Pantone (PMS) kleuren. 
Zonder een logo in EPS  of AI bestand kunnen wij in de regel geen logo’s afdrukken. Logo’s in andere bestand (bijv. jpeg) moeten minimaal 300 DPI zijn om een goede kwaliteit te kunnen garanderen. Wanneer je in het bezit bent van een logo of ontwerp in een ander bestand, neem dan contact met ons op. We kijken dan hoe we dit om kunnen zetten naar een goed bestand  voor een prefect resultaat.
 
Na binnenkomst van je bestelling krijg je van ons een bevestiging van de or
der en levertijd. Normaliter krijg je binnen 2 werkdagen een digitale drukproef van het te drukken drukbeeld (logo en/of tekst). Een digitale  drukproef is een laatste stap en controle voordat de producten zullen worden bedrukt. Je controleert het logo en/of tekst. Eventuele fouten kunnen worden hersteld. 

Na goedkeuring van de digitale drukproef door de klant kan het drukproces in werking worden gezet en gaat de levertijd in. Niet tijdig reageren of goedkeuren kan tot verlenging van de levertijd leiden.   

Wil je voorafgaand aan het bestellen liever eerst een digitale drukproef? Dat kan. Neem dan contact met ons op zodat we eerst een digital drukproef kunnen laten maken, voordat je definitief besteld.


Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Als je akkoord hebt gegeven op het digitale drukvoorbeeld en de productie is gestart is, kan de order niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. 

Hoe weet ik de status van mijn bestelling?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je orderbevestiging en digitale drukproef. In de orderbevestign staat de leverdatum vermeld.

Wanneer wordt mijn order geleverd?
Wanneer de artikelen verstuurd worden ontvang je een track en trace via de mail. Je kunt de goederen dan volgen tot ze bij je worden afgeleverd.



Hoe kan ik betalen?
Ben je nieuw bij Relatiegeschenk4you en heb je een zakelijke email? Dan betaal je eenmalig vooruit. Is dit niet mogelijk of heb je vragen? Neem dan contact met ons op. Bestaande klanten kunnen op rekening betalen, maar vooruit mag natuurlijk ook. Betalen kan met: iDeal, MasterCard, Visa, Giropay, Bancontact of Sofort.
Klanten die via gmail, hotmail accounts en dergelijke bestellen betalen altijd vooruit.

Sample bestellen?
Heb je aantrekkelijke producten gezien, maar wil je ze graag eerst echt zien?Of wil je diverse producten tegen elkaar afzetten? Dat kan.Door het aanvragen van een sample, kunnen wij je een exemplaar van het door jouw gewenste product(en) toezenden. Je kunt een sample bestellen door bij het betreffende artikel naar beneden te scrollen en op de button sample bestellen te klikken. De kosten van het product en de verzendkosten worden in rekening gebracht en dien je direct af te rekenen. Indien je binnen 2 weken artikelen bij ons besteld zullen wij de verzendkosten crediteren.


Niet tevreden?
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten zo snel mogelijk bij ons kenbaar te maken, zodat wij dit voor je kunnen oplossen. Neem contact met ons op via info@relatiegeschenk4you.nl of bel moet ons via +31(0)546-433120.