Vragen over bestellen, logo aanleveren en betalen

Wij zetten de antwoorden graag op een rijtje

 

Wanneer wordt mijn order geleverd?
Wanneer de artikelen verstuurd worden ontvang je een track en trace via de mail. Je kunt de goederen dan volgen tot ze bij je worden afgeleverd.



Hoe kan ik betalen?
Ben je nieuw bij Relatiegeschenk4you en heb je een zakelijke email? Dan betaal je eenmalig vooruit. Is dit niet mogelijk of heb je vragen? Neem dan contact met ons op. Bestaande klanten kunnen op rekening betalen, maar vooruit mag natuurlijk ook. Betalen kan met: iDeal, MasterCard, Visa, Giropay, Bancontact of Sofort.
Klanten die via gmail, hotmail accounts en dergelijke bestellen betalen altijd vooruit.

Sample bestellen?
Heb je aantrekkelijke producten gezien, maar wil je ze graag eerst echt zien?Of wil je diverse producten tegen elkaar afzetten? Dat kan.Door het aanvragen van een sample, kunnen wij je een exemplaar van het door jouw gewenste product(en) toezenden. Je kunt een sample bestellen door bij het betreffende artikel naar beneden te scrollen en op de button sample bestellen te klikken. De kosten van het product en de verzendkosten worden in rekening gebracht en dien je direct af te rekenen. Indien je binnen 2 weken artikelen bij ons besteld zullen wij de verzendkosten crediteren.


Niet tevreden?
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten zo snel mogelijk bij ons kenbaar te maken, zodat wij dit voor je kunnen oplossen. Neem contact met ons op via info@relatiegeschenk4you.nl of bel moet ons via +31(0)546-433120.